20130331

Personal | Positiviteit van deze week #2

Tumblr_mjt2jl1mzm1s106yno1_500_large

Maandag...
... had ik een gezellige dag met studiegenootjes.
... boekte ik een ticket voor mijn buitenlandse reis voor €34,60!
... kookte ik voor mijn broertje en mijn vriend

Dinsdag...
... scheen het zonnetje
... maakte ik een planning voor mijn tentamens
... keek ik een film met een vriendinnetje

Woensdag...
... kon ik uitslapen
... had ik grappige gesprekken met een vriend
... ging mijn herkansing best goed

Donderdag...
... ging ik voor de eerste keer squashen
... heeft mijn vriend heerlijk voor me gekookt
... had ik een fijne avond voor mij alleen

Vrijdag...
... kreeg ik ontbijt op bed
... heb ik heerlijk gewandeld met de hond
... dronk ik 's avonds wat biertjes met vrienden bij een leuke kroeg

Zaterdag... 
... waren mijn vriend en ik alweer 5 maandjes samen
... heb ik voor school aan de vormgeving van een tijdschrift gewerkt
... was het een gezellige avond met vrienden
Zondag...
... hadden we een heerlijke paasbrunch gemaakt
... kwamen mijn ouders weer thuis na een weekje vakantie
... gingen we 's avonds lekker uit eten

2 opmerkingen: