20130406

Personal | Grote foto-update

Het is alweer een tijd geleden dat ik jullie een kijkje liet nemen in mijn leven. Ik vond het er weer tijd voor en omdat ik best veel foto's hebt, zal ik ze allemaal aan jullie laten zien. Kijk mee :)

 cocktails - eindelijk mijn mintgroene broek weer aan - salade - kruiden en pijnboompitjes in mini weckpotjes - avondeten - 19th birthday - amerikaans snoep - feestje vriendin - old school: knetterchocola - hoi, doei - postproject - jammie puddingggg - groente - gezond lunch - werken aan school bij mijn vriend

 vriendinnetje - ander vriendinnetje - gek doen in amsterdam - feestje - nieuwe planner a4 formaat - labels - in een creatieve bui - op de fiets - heerlijk onder warme dekens new girl kijken - kopje thee - nieuwe tas en toilettas - concert kane - studeren - gezonde lunch - party van een goede vriend


1 opmerking: