20130312

Personal | What's going on?


Na een tijd niets van me te laten horen, vind ik het eens tijd worden voor een persoonlijke update. Want, hoe staat mijn leven er nu voor?

Qua gezondheid gaat het niet zo lekker. Ik zit nu in zware therapie, waardoor ik de rest van de dagen amper energie heb om iets te doen. Een paar weken geleden is besloten dat ik nog maar één middagje per week naar school ga, maar zelfs dat lukt niet. Dat doet pijn. Ik weet dat ik het kan, maar mijn lichaam werkt niet mee. Ik probeer thuis dingen bij te houden, maar helaas wordt dat ook steeds minder.

Ik stel teveel eisen aan mezelf: ik moet dit doen, dat doen, maar voordat ik dat mag doen moet ik eerst zus en zo doen. Uiteindelijk komt er dus niets van. Ik zit vast in een vicieuze cirkel en ik weet niet meer hoe ik er uit moet komen. Mijn dagen breng ik slapend en balend door. Het kan zo niet langer meer, dat weet ik ook wel. Ik heb alleen geen idee hoe ik hier uit moet komen. Wat moet er gebeuren om weer mijn normaal leven te krijgen?

Ik heb zoveel plannen en doelen. Ik wil mijn blog bijhouden, mijn vriend, vrienden, een ochtend in de week gaan werken, drie keer in de week sporten, weer volledig naar school gaan, mijn theorie halen, mijn rijbewijs halen, tentamens halen, gezond eten en leven.. Het is te veel, en ik weet ook wel dat ik alles in stukjes moet hakken, maar dan voel ik mezelf weer zo'n falerd. Echt balen dit, maar uiteindelijk kom ik er wel overheen, zolang ik het gewoon rustig aanpak.

8 opmerkingen:

  1. Ik kan me goed voorstellen hoe vervelend het voor je is :( Zoiets kan je nou eenmaal niet in één keer oplossen, soms duurt het zelfs heel lang. Maar als je doorgaat (hoe moeilijk dat ook is!) kom je er wel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat heftig Lisa! Veel sterkte en succes! En wat Sarah zegt.
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het komt wel goed meid, blijven doorzetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is niet leuk :( Weetje, ik had hier vorig jaar last van. heb uiteindelijk ook twee maanden thuis gezeten en niets gedaan. slapen, wandelen, knutselen, slapen.. Maar ik ben weer de oude (nog steeds veeleisend en maak mezelf druk om niet/met niets/voor niets) Zo lastig als je alles goed wil doen! Maar dat kan gewoon niet. Keuzes maken wordt er dan gezegd. Maarja, als die zin niet in je hersenpan voorkomt..

    Heel veel succes & sterkte meid! You can do it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo! Ik heb je genomineerd voor de liebster award :)
    http://the-broken-teacup.blogspot.be/2013/03/liebster-award.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doorzetten meid, you can do it! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. YES YOU CAN! ik weet dat je uiteindelijk een goede ritme vind. good luck!

    BeantwoordenVerwijderen