20121024

New in | Essie nagellakjes

Iedereen kent ze natuurlijk wel, de vrolijke en veelzijdige kleurtjes van het nagellakmerk Essie. En met rode wangen moet ik bekennen dat ik Essie nu pas heb 'ontdekt'. De voornaamste reden ging om geld. Als student-zijnde heb ik natuurlijk geen geldboom in mijn tuin. Sterker nog, ik HEB geeneens een tuin! Maar vorige week besloot ik toch twee lakjes te kopen, want af en toe mag je jezelf best verwennen toch.


Deze kleur heet Mint Apple Candy. Mint is echt DE kleur van deze tijd en ik was al tijden op zoek naar een mooie mintkleurige nagellak. Toen ik eindelijk deze kwam, vond ik hem perfect en kon ik hem niet laten liggen.

Ook zocht ik al een tijdje naar een mooie bruine kleur. Don't Sweater It, heet deze prachtige kleur. Ik vind hem in een woord PERFECT. Bruin is weer eens wat anders dan rood.

De nagellak van Essie lakt echt heerlijk. Een laagje is stiekem al voldoende, maar omdat ik wel optimaal wil genieten van mijn mooie gekleurde nageltjes, heb ik er twee laagjes op gedaan en nog een top coat. Ik ben nu een trouwe fan en zal gaan sparen voor meer Essie nagellakjes.

Wat zijn jullie favorieten? En hoe ervaren jullie de nagellak van Essie?

1 opmerking: