20120829

Outfit | Classy

 Shortje - H&M // Panty - HEMA // Blazer - Zara


15 opmerkingen:

  1. Awh wat een leuk broekje met al die rafeltjes!

    Heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Meid,

    Je outfit is gaaf en je bent echt een goede inspiratie :)

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus moet ik je wel achtervolgen ;)

    p.s Wil jij ook een Snake Wrap Earring winnen ? Doe dan mee mijn met giveaway :)
    Kom gerust een langs :)

    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke short! Ik hou van versleten shortjes :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha je maakt me nu nieuwschierig naar de hele outfit!

    x
    Mariekemaria.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij heb ik precies hetzelfde H&M shortje. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice post and blog! (;
    Maybe u wanna follow each other?
    If u wanna, let me know. ♥

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er uit als een heerlijk comfy shortje!

    Liefs, Judith
    My own vogue world

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn shortje, wel jammer dat we maar een ieniemienie stukje van je outfit te zien krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou echt van shorts,
    heb er meer nodig haha!

    BeantwoordenVerwijderen